Recordatori: Assemblea Constituent d’AILMED SINDICAT

Us recordem que el proper dissabte 23 de març de 2024  se celebra l’Assemblea Constituent del nostre sindicat, un esdeveniment crucial per al futur de la nostra organització.

En aquesta assemblea, tindreu l’oportunitat de participar activament en la definició dels valors, objectius i estratègies del sindicat. La vostra presència i participació són essencials per aconseguir un sindicat fort i representatiu que defensi els drets i interessos de tots els membres del cos de mossos d’esquadra..

Aquesta assemblea tindrà lloc a les 09:30 h a l’Edifici de l’ONCE de Barcelona (entrant pel carrer Sepúlveda núm. 1 de Barcelona). Es prega màxima puntualitat. Es procedirà a l’acreditació dels afiliats a mesura que arribin, per tal que puguin exercir el seu vot.

Recordeu que tots els afiliats teniu dret a participar i votar, i també podeu convidar altres membres del cos interessats en el nostre sindicat a unir-se a nosaltres en aquesta important trobada.

Per facilitar-nos l’organització, us preguem que confirmeu la vostra assistència a través del formulari de l’anterior post d’anunci de l’assemblea.

Junts podem construir un futur millor! No deixeu passar aquesta oportunitat de ser part del canvi i contribuir activament al futur del nostre sindicat.

Us hi esperem!