Publicada al DOGC la modificació del decret de segona activitat

Després d’haver estat aprovat pel Govern, s’ha publicat al DOGC el DECRET 27/2023, de 21 de febrer, de modificació del Decret 246/2008, de 16 de desembre, de regulació de la situació administrativa especial de segona activitat en el cos de Mossos d’Esquadra.

Us comuniquem que en ben aviat tindrem una assemblea per posar-nos al dia de tots els esdeveniments recents, però, per sobre de tot, perquè el moment que estem vivint serveixi de punt d’inflexió per rellançar el projecte i l’esperit que representa aquesta associació, encara amb més força, encara amb més coratge, encara amb més valentia.

No tirarem enrere. Ja n’hi ha prou del maltractament i desprestigi cap a les persones amb discapacitat d’aquest cos.

Aquí ens tindran. Continuem. Tots units. Continuarem endavant amb totes les accions que siguin necessàries.

Ara més que mai hem d’entendre que ningú lluitarà tant pels seus drets com els mateixos afectats i encara que té més sentit que mai l’existència d’una associació com la nostra.

I, sobretot, que una associació com la nostra no tindria sentit sense el vostre suport i les vostres ganes de lluitar pels vostres drets.

2 Comments on Publicada al DOGC la modificació del decret de segona activitat

1. Ens apuntem a l’assemblea!! Hem de fer pinya ara més que mai!💪

M'agrada

2. Això mateix! Agafem força.
    Sempre els poderosos volent impossar la seva voluntat indiscutible.

M'agrada