Unió, força, justícia: AILMED SINDICAT – Fes-ho realitat! Ja pots afiliar-te!

Ha arribat el moment. El moment d’obrir una nova etapa dins del cos de Mossos d’Esquadra de la qual pots formar part. Ja pots afiliar-te a AILMED SINDICAT!

AILMED SINDICAT és un projecte de TOTHOM i per a TOTHOM, per a cada membre del cos de Mossos d’Esquadra.

Els Mossos d’Esquadra s’enfronten cada dia als PITJORS PERILLS de la societat. Ser policia no és només una feina, és un desafiament constant. És una professió amb PENOSITAT. El risc de sofrir un mal o lesió és inherent a l’acompliment del servei.

En congruència amb això, quan un dels nostres perd la seva salut, exigim el RESPECTE absolut per la seva DIGNITAT. El cos de Mossos d’Esquadra ha de brillar amb l’exemple, mostrant un HONOR inviolable cap als seus membres amb discapacitat. Aquesta ha de ser la nostra insígnia, la bandera que hem d’onejar amb orgull.

Però no cal haver perdut la salut per comprendre la necessitat que un policia es senti protegit i defensat per l’administració. Cal garantir la seguretat del seu futur i el de la seva família. INCONDICIONALMENT.

Els drets que defensem, en definitiva, són drets per a TOTS els membres del cos de mossos d’esquadra.

Però si l’has perdut, no estàs sol. I ens heu de creure quan us diem que NINGÚ TENTENDRÀ DE LA MATEIXA MANERA SI NO HA PASSAT PEL MATEIX QUE TU. Ningú lluitarà tant pels seus drets com els mateixos afectats.

La SOLIDARITAT és el teixit que ens uneix per aconseguir el canvi, una nova manera de fer sindicalisme amb el compromís de construir un futur més just i inclusiu per a tots, sense excepcions.

Comença a caminar un sindicat que sorgeix de LA UNIÓ I LEMPODERAMENT COL·LECTIU. Això és el que ens confereix la nostra força. Ara té més sentit que mai l’existència d’una associació sindical com la nostra.

A més de la nostra força col·lectiva, posem al teu abast LA MILLOR PÒLISSA DE DEFENSA JURÍDICA. És el teu escut davant qualsevol desafiament legal. Treballem de valent amb els millors despatxos d’advocats per garantir la teva seguretat i protegir els teus drets amb la màxima eficàcia.

No estiguis sol enfront de l’administració, ACOMPANYA’NS I REIVINDICA EL QUE ET PERTANY. Afilia’t ara i comença a gaudir d’aquesta protecció excepcional.

About AILMED SINDICAT (633 Articles)
L'Associació Sindical per la Integració Laboral - Mossos d'Esquadra amb Discapacitats (AILMED SINDICAT) és una entitat compromesa en la defensa dels drets de cadascun dels membres del cos de Mossos d'Esquadra. La nostra missió es centra en garantir la igualtat i la no-discriminació en la integració laboral, assegurant que tots els membres, malgrat les possibles discapacitats sobrevingudes, puguin continuar desenvolupant altres funcions dins del cos o en altres àmbits de l'administració.